torsdag 2 oktober 2008

s.o.s

Trots black & white på restaurang och en mellanpopcorn på bio så är jag ruskigt sugen på äppelkaka. Såpass så att jag till och med sprang och köpte alla ingredienser till en variant vi gjorde på hemkunskapen i högstadiet. Fast så fort jag kom hem igen så kände jag mig plötsligt proppmätt, så vi får väl se om det blir nån kaka eller inte. Är hungrig i halsen men proppmätt i magen - och det är väl magen man ska lyssna på i det läget, antar jag.

Såg mamma mia med mamma tidigare ikväll och jag blev helt kär i den filmen. Och höll på att börja störtböla flera gånger. Fan, allt får mig att gråta nuförtiden. Och nu tittar jag på bodyguard, minns jonas och hans kevin koooostner'ande och vill bara gråta igen. Och ja, det ska vara costner med k. Där. Hopplöst.

För övrigt kommer det antagligen en liten redovisning av mina och annas äventyr förra veckan. Stay tuned, typ

Inga kommentarer: