måndag 20 augusti 2007

packad

Ja, nu är det mesta nedpackat. Tar det sista imorn efter att flyttgubbarna kört iväg med alla kartonger och stora möbler. Har hållt på sen klockan tio i förmiddags så det har gjorts mycket idag.
Förhoppningsvis ska jag inte ta flytten och omställningen alltför hårt, utan kommer vänja mig snabbt. Den nya lägenheten växer faktiskt på mig så det blir nog bra när jag väl kommit i ordning.

På onsdag ska jag äntligen försöka komma iväg till arbetsförmedlingen och anmäla mig så att jag eventuellt kan få lite pengar om tre månader. Vet inte hur det funkar... Annars funderar jag lite smått på att anmäla mig till en el-installatörsutbildning som komvux ordnar. Det skulle vara skönt att få en yrkesutbildning - och en regelbunden "inkomst". Även om det bara är csn-pengar.

Inga kommentarer: