tisdag 10 juli 2007

happypappy

Har fått min nya mobil nu så den ligger på laddning. Weee:D Egentligen hade jag nog velat ha en i rött, men mörkgrå/silver duger bra det med. Är man otålig och snål så är man.

Dessutom har jag gjort en helomvändning när det gäller flytten. Nu kan jag knappt bärga(bärja?) mig för det skulle kunna bli hur bra som helst, inredningsmässigt! Ohh, har massor av nya möbler att köpa och det gör mig alldeles pirrig i kroppen;) Istället för en myshörna ska jag köpa fåtölj och ha i tv-hörnan. En stor, plufsig, mjuk reclinerfåtölj i gräddvitt eller nåt liknande. Åhh, det kommer bli så bra. Speciellt sen efter jul då jag tänker skaffa mig en platt-tv på rean. Sen blir det nya bokhyllor också. Antingen en billy-kombi eller en expedit från ikea. Plus att jag tänker skaffa nytt datorbord till min stationära dator så jag har nånstans att göra av skrivaren och annas scanner. Mm, sen ska jag bara hitta nån lämplig möbel till stereon så är jag färdig*s* Om jag inte måste skaffa nytt köksbord, vill säga. Eller förresten, kanske kan byta med mor och far och ta deras nuvarande för det är lite mindre än mitt. Skulle ju vara alldeles kalas.

Så ja, jag kommer få leva riktigt snålt i höst;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nudlar är gott!

Maria. sa...

När börjar du på nya jobbet då?