fredag 14 september 2007

annapann

Hon kommer hem den 25e men åker redan den 3e igen. Jag som hade hoppats på att hon skulle stanna två veckor iaf. Hon var ju visserligen hemma förra helgen, men då var det ju som det var också. Nej, jag är besviken för jag hade sett fram emot att göra allt det vi pratat om att vi skulle hinna göra. Nu blir det så hattigt och kanske svårt att känna att vi kan ta en dag då vi bara hänger i soffan och glor på film.

En annan grej som är lite störig med hennes hemmavarande är att mor och far funderar på att åka iväg på nån sista minuten-resa till grekland eller så, och då kan jag ju inte följa med känns det som. Mamma måste vara hemma till den tionde eftersom hon börjar jobba då, och då hinner vi ju inte vara borta en vecka om jag ska med. För det känns för taskigt att lämna anna här hemma själv. Det är så typiskt för jag har verkligen känt att jag skulle vilja prova att flyga igen - och då gärna till grekland, eftersom... Well, ska väl inte avslöja varför förresten. Det räcker med att säga att jag verkligen skulle vilja börja våga flyga igen. Trots den senaste tidens incidenter med sas-flygplan;)

1 kommentar:

Ulle sa...

Ja o vem drabbas alldeles indirekt av dumma sas-plan? Jo jag såklart... dumt som attans att de inte har vettiga plan :-( Vore väl bra om du kunde testa att flyga nån trevlig stans, men kommer kanske fler chanser?