onsdag 30 januari 2008

jag är jävligt bitter

Det har inte riktigt varit min dag idag. Först lyckades jag kasta med mina nycklar när jag slängde en hög med tidningar på väg till affären imorse. Som tur var kunde jag luta tillräckligt på kärlet för att kunna leta reda på dom så jag slapp försöka klättra i den. När jag sen börjat knalla mot affären kommer jag på att jag glömde stoppa på mig det där förbannade brevet så det var bara att vända hemåt igen för att hämta det.
Sen får jag veta att jag kunnat få ligga i helgen, men naturligtvis är det dags för mensen då så det funkar ju inte. Finns inga ord starka nog för att uttrycka min frustration. Jag behöver kroppskontakt, dammit!

En jävla tur att jag lyckades riktigt bra med maten för en gångs skull för annars hade huvuden rullat. Ska trycka i mig en semla och resten av den där förbjudna colan som tröst nu.

Inga kommentarer: