söndag 27 januari 2008

Tjo!

Hej, jag heter jenny och jag har ont i området strax ovanför hjärtat. Det tycker jag är läskigt. Så jag måste komma ihåg att jag ska nämna det för min doktor när jag får en tid. För det tycker jag vore skönt.

Nej, roligare än så ska vi väl inte ha det. Tröttmössan är på och jag ska strax krypa ner under täcket och läsa vidare om agatha raisin's strapatser på den engelska landsbygden. (behöver jag säga att jag vill flytta dit och bo i ett sånt där urgulligt litet hus som det som figurerar i the holiday? nej, jag tänkte väl det.) Innan jag dör ska jag hyra den sötaste stugan jag bara kan finna och turista runt på landet och leka landtant. Åhh, tänk er så mysigt det skulle kunna vara. Fast då måste jag förstås få med mig nån som kan köra bil också...

Inga kommentarer: