fredag 18 januari 2008

men, sedärja

Yes och kalas! Han hade också tänkt avblåsa dejten imorn för han vill ha roligt med sina kompisar istället. Förslog att jag skulle komma ner på söndag eftermiddag/kväll istället(gjorde han alltså) men nu känner jag lite sådär att det nog får vänta med träff tills jag blivit minus en sisådär fyrafem kilo. För han är snorvältränad och snygg, och jag är bara...snor. Så nu måste det bli timslånga promenader varje dag och studsande på studsmatta så det inte tar en halv evighet innan jag blivit acceptabelt "stor" istället för på gränsen till panisktäckelstor.(fast egentligen, jag tycker inte att det är så farligt ställt med mig. hellre rejäla lår och lite mage än size zero-äckelsmal som nicole ritchie(SP?) varit. eller kate bosworth. gag me sideways, please)

Inga kommentarer: