onsdag 25 februari 2009

i have a dream

Åh, men helvete! Gick precis in och kollade min mail och överst fanns ett med rubriken: "Erbjudande om bostad" från Varbergs bostad AB. Kan inte för mitt liv komma ihåg vad jag har satt upp mig på för lägenheter på sistone och känner därför en viss spänning. Öppnar och ser att det gäller en etta på 46,8 kvm - på läjet! Fattar ni, jag har en liten liten chans att få flytta "hem" igen! Och jag menar verkligen en liten chans då jag ligger som tredje i kö på denna lägenhet. Tror inte för ett ögonblick att jag kommer ha sådan tur att jag får den, men det är kul att för en liten stund kunna drömma...

Dock känns det ju som lite taskig tajming i och med mitt mående just nu osv. Men men, det här gjorde min dag och var ungefär precis det jag behövde!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Snälla snälla, får jag komma o hälsa på?? Jag kan städa o laga mat till dig o så, bara jag får komma nån gång ibland :-)Jag håller alla mina 17 tummar!!

Maria. sa...

Å grattis!!!