måndag 16 februari 2009

jo tjena

Satan i gatan vad trött jag är just nu. Ska till doktorn klockan två så jag åkte med mamma in till stan imorse. Har visserligen sovit i säkert fyra timmar inatt, men det är ju inte i närheten av tillräckligt. Borde egentligen ägna mig åt att städa nu eftersom anna kommer hem imorn och vi antagligen kommer sova här natten till torsdag. Pappa fyller nämligen år på onsdag så vi ska bjuda honom på restaurang är det tänkt och efter det kanske jag och anna går på bio. Så då får vi ju som sagt hålla oss i stan efteråt. och här behövs verkligen städas. Men åh, jag vill bara gå och lägga mig! Eller dricka cola. Är ruskigt sugen på coca-cola just nu. Fast det kan man ju inte börja hälla i sig redan klockan tio. Eller jo, klart man kan, men jag ska inte. Har blivit hyfsat duktig på att bara dricka cola på helgerna nu och det är ju dumt att förstöra.
Annars inte mycket nytt att rapportera. Har inga högre förhoppningar längre om att faktiskt få till en remiss för röntgen idag. Det känns lite surt och mycket jobbigt faktiskt. Behöver verkligen få veta om där finns nåt eller inte för att kunna gå vidare.
Jo! Jag har ju tagit hål i öronen också. Eller ja, det är två veckor sen imorn. Fick av nån underlig anledning en väldans lust att skaffa hål i öronen i december så jag önskade mig presentkort på det i julklapp. Jag har väldigt små örsnibbar och har av den anledningen aldrig brytt mig om att ta hål tidigare, tyckte bara det skulle bli fult, men nu har jag alltså gjort det iaf. Och nej, det ser inte så jättefint ut, men skit samma. Jag kan ju alltid låta dom växa igen om jag inte står ut. Tyckte inte att det gjorde alltför ont heller, vilket är bra. Några större problem att liggapå ena eller andra sidan har jag heller inte haft, något jag oroade mig lite för innan. För jag kan nämligen verkligen inte sova på rygg/mage, så då hade det ju kunnat bli lite knepigt med sömnen. Däremot är jag innerligt trött på att behöva tvätta rent örsnibbarna morgon och kväll och jag har ju fyra veckor kvar, typ. Suck. Vet inte varför just det känns så himla jobbigt, kanske för att jag lyckas blöta ner halva badrummet när jag håller på?
Gekås förra veckan gick bra och jag mådde bättre än på länge på förmiddagen. Tyvärr har jag återigen börjat få problem med yrsel framåt eftermiddagen/kvällen så det blev lite jobbigt på hemvägen. Fick dock igenom min vilja att äta på stantons i varberg på hemvägen så det ar ju lite trevligt. Men oj så trött jag var på hemvägen, riktigt otäckt trött på ett väldigt obehagligt sätt så jag vågade inte ge efter och sova. Tyckte det var konstigt med tanke på att jag dessutom sov helt ostört större delen av vägen till ullared. Fast å andra sidan hade det ju inte blivit så värst många timmar sovda på natten där...
Nej fan, jag tror jag går och lägger mig iaf. Städar i eftermiddag och imorn istället.

Inga kommentarer: