torsdag 14 juni 2007

Hundrade inlagget blir fran jersey

Resan hit gick bra. Hann med alla anslutningar trots forseningar hit och dit. For ovrigt har det mest kants skit och skrap speciellt tisdag och onsdag. Har nog insett att semesterresor inte riktigt ar min grej. Iaf inte med fol som blir helt nasiga sa fort man inte vill vara aktiv 100 procent av tiden. Fan, jag har varit har fyra ganger tidigare och sett det jag vi se - lat mig fa ga pa stan varje dag nu om jag vill det!
Vadret har inte heller vart sa bra. Det var fint i tisdags men igar och idag har det regnat till och fran och jag tror till och med att jag horde en askknall nyssen. Naval, ska strax ivag och ata(har redan gatt upp minst ett kilo av all jakla mat jag vrakt i mig) och efter det blir det eventuelt bio for mig och anna. Det beror lite pa om gasterna fortsatter att sola vid matbordet och aldrig gar. Trottsamt som fan. Speciellt som dom inte far betalt for overtiden.

Inga kommentarer: