måndag 4 juni 2007

oh, oh

Från och med första augusti kommer jag inte längre vara arbetslös! Eller ja, för den här omgången iaf. Har fått vikariat på tre månader till att börja med och sen får vi se om det blir aktuellt med förlängning. Det känns skönt med den begränsningen ifall det inte skulle funka alls med jobbet. Har haft ångest över att kanske inte klara av det och då är det skönt med en utväg för båda parter.
Och lönen blir 1100kr högre än vad jag hade när jag slutade förra året så det känns som en helt okej ökning.

Så skönt att ha fått besked innan vi åker så jag slipper fundera på hur jag ska klara ekonomin framöver och istället kan unna mig det jag vill på jersey. Wahey!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Grattis grattis grattis. Antar att det är jobbet i Gbg?

Maria. sa...

Å, grattis!!! Skönt att det är ett kortare vikariat så att du kan känna efter om det verkligen är rätt :)