torsdag 7 juni 2007

mycket nytt

Nytt jobb från första augusti och eventuell ny lägenhet här i stan från första september. Har fått erbjudande om en tvåa på 61kvm med balkong och badkar närmare stan. Hyran är visserligen "bara" 222kr billigare, men det blir ju pengar det med. Gillar jag den och det inte är alltför mycket väsen så slår jag till. Står dessutom först i kön på den så ja, vill jag ha den så bör jag få den. Känns bra, även om jag fasar för att rensa ut det här råttboet. Får bli till att föröska få det mesta gjort i juli när jag fortfarande är ledig och har tid.

Så ulrika, boka in dig och daniel så ni kan komma och hjälpa mig och föräldrarna med flyttandet! Vi behöver mest bara hjälp med min enorma säng så det behöver inte ta så lång tid. Som tack kan jag locka med att bjuda er på middag på Krogen;)

Inga kommentarer: