lördag 30 augusti 2008

kalla mig hypokondriker

Tröttsamma jag är återigen helt säker på att jag har en liten blodpropp i vänster underben. Typ 2,5 cm ovanför fotknölen så är det benet lite drygt en cm tjockare än det andra och känns konstigt och gör ont/är ömt. Och det syns verkligen att det är tjockare där än på högerbenet. Så jag känner lite tendenser till hysteri och andningssvårigheter just nu. Grejen är ju att jag varit iväg till läkare förr - även om det då handlat om det andra benet tror jag. Fast enligt den läkaren jag träffade så gjorde dom inget mer än att mäta och känna, ifall skillnaden inte var minst två centimeter. Gah. För helvete, jag sitter/ligger ju väldigt många av dygnets timmar och äter väldigt ohälsosamt så det känns inte som att det vore en hel omöjlighet att det skulle kunna vara en propp.

Fast jag är kanske bara överkänslig sen jag slutade med ena medicinen*s*

Inga kommentarer: