söndag 29 mars 2009

drygt

Helvete! Antog att min läkare skickat in även det senaste läkarintyget till fk eftersom jag inte fått något brev från dom där dom undrar om jag är fortsatt sjukskriven, men nu när jag kollade på mitt konto så har jag bara fått för dom sista dagarna i februari. Så nu måste jag låna pengar av mina föräldrar _ igen_. Jag blir så trött på det här! Är ju en jäkla tur att dom har möjlighet att låna ut pengar till mig, annars hade jag suttit lite risigt till. Nog för att jag har tillräckligt för att täcka hyra och lite till, men iaf. Man ska ju ha råda att äta också. Arg på mig själv för att jag inte ringde fk och kollade om dom fått in läkarintyg, alternativt skickat in det jag fick hem. Tur att det snart är slut med sjukskrivning för den här gången... Sen lär jag väl få det stora nöjet att tampas med soc istället över sommaren. Har nämligen bestämt att det blir folkhögskola till hösten så jag kan skaffa fullständig gymnasiekompetens och på så vis få lite mer valmöligheter i framtiden. Det blir ju inte en dag för tidigt...

Inga kommentarer: