söndag 2 mars 2008

sjukstugans nästa offer?

Pappa blev sjuk under vecka åtta och låg i sängen större delen av förra helgen, förkyld och med feber. Mamma blev sjuk i denna veckan och har legat i sängen fredag/lördag och delvis idag. Nu börjar jag känna av lite halsont och misstänker därför att jag mycket väl kan vara nästa offer. Samtidigt som pappa börjat känna sig lite sämre igen. Jag hade ju hoppats slippa bli smittad, naiv och positiv som jag är*s* Det är ju så förbannat drygt att vara sjuk... Speciellt som jag, redan före pappa, hade ont i halsen ett par dagar men utan att det blev nånting mer. Nåväl, så länge det inte är den fruktade magsjukan så överlever jag nog.

1 kommentar:

Ulle sa...

Både jag o kidsen verkar ha klarat oss :-)Himla skönt... Hoppas du med gör det för det verkar inte vara någon kul förkylning inte...