lördag 29 mars 2008

vad i helvete?!

Ni får ursäkta att jag blir lite intim och äcklig och sådär men jag måste bara skriva av mig.



Alltså, ni vet väl ungefär vad jag tycker om mens vid det här laget. Då det denna helgen återigen var dags och därmed skulle betyda att jag blöder större delen av resan till jersey så bestämde jag mig för att "hoppa över" den denna månaden. Jag menar, det blir jobbigt nog med flygandet utan att behöva ha den värsta dagen samtidigt. Nåväl, jag började således på nästa karta med p-piller istället för att hålla upp en vecka emellan och döm om min förvåning nyssen när jag på toa upptäckte att menshelvetet kommit iallafall!!!!!! Under dom här tre åren då jag ätit dessa piller har det aldrig tidigare hänt - och jag har hoppat över bra många månader kan jag tala om. Dock inte de senaste fyra månaderna, minst. Det här är sjukt irriterande. Men nu förstår jag ju varför jag haft/har ont i magen...
O-lustigt nog så kände jag nånstans på mig att det här skulle kunna hända. Ångeststress över att flyga är verkligen inte bra.

Inga kommentarer: