måndag 31 mars 2008

well, hell

Ska alldeles strax krypa ner under täcket och försöka sova. Förhoppningsvis ska jag kunna få ihop ett par timmars sömn iaf. För övrigt känns det ganska bra. Varken någon direkt panik eller ångest har infunnit sig än - men det hinns ju med mer än gott och väl innan det är dags för avfärd.

Och på tal om föregående inlägg, så har det inte blivit så mycket med eländet så här långt. Ingenting alls igår, men idag har det varit lite, lite, lite. Får väl se hur det blir imorgon, men ont i magen har jag haft hela tiden hursomhelst. Eventuellt kan det vara min omtvistade tarminflammation som är igång och spökar för det gör inte så speciellt ont på eftermiddagen, och det är ganska vanligt vid sånt vad jag har förstått. Får se hur det känns när jag är hemma igen, förhoppningsvis ska det väl inte behöva bli värre under resan iaf.

Nåväl, kommer kanske ett litet inlägg imorn om jag överlevt äventyret.

I have hope.

Inga kommentarer: