söndag 6 juli 2008

jag är kär

Ja, jag är kär i bruce springsteen. Det var helt magiskt igår mot slutet på ullevi. Han hade gärna fått hålla på i tre timmar till! Läcker som få och med en energi och glädje som man inte annat kan göra än att älska. Och glädjen gick verkligen inte att ta miste på mot slutet. Han såg genuint överlycklig och rörd ut. Det enda jag sörjer är att inte alla på läktarna hoppade under twist&shout så vi kunnat göra en (favorit i) repris och haft sönder hela stadion. Eller ja, jag är lite ledsen över att inte ha fått höra born in the usa och dancing in the dark live - varför skaffade jag inte biljetter till båda konserterna? - men, ja, drive all night var fantastisk. Det var relativt knäpptyst, tändare/mobiler och bara att njuta för fulla muggar. Long walk home med little stevie's sånginsats var kalas och min absoluta favorit max weinberg var lysande kvällen igenom.

Kommer dom till sverige igen så är det jag som står först i kö för biljetter!

Inga kommentarer: