onsdag 19 december 2007

trött

Gah. Har tvingats till hela tre vändor ut idag. Första gången för att köpa julkort och en kartong att skicka julklapparna till anna i, andra gången var det för att jag visst inte hade några såna där juletiketter att sätta på deras paket, och sen till sist tredje gången för att gå och skicka iväg paket och kort. Och jag vet att jag är väldigt sent ute, men jag är ändå stolt över att jag fick det gjort idag. Var inte ett dugg sugen på att behöva göra det när jag vaknade förut.
Ska strax belöna mig själv med det sista av rostbiffen och sen försöka glömma bort att jag verkligen borde(läs måste) ägna morgondagen åt min favoritsyssla: städa. Här ser verkligen förjävligt ut. Jag som hade hoppats på att nån vänlig själ skulle göra det åt mig nån gång under dom där två veckorna jag var på orust, men icke...

Inga kommentarer: