torsdag 21 februari 2008

nejnejnej

Nejnej, det räckte inte med en timme i torkrummet. Det räckte inte med två timmar i torkrummet. När det gått 2,5 timmar gav jag upp och tog med tvätten. För att inte få skäll för att jag överskridit min tid - trots att ingen skulle tvätta efter mig idag. Jag måste verkligen skaffa mig lite tvättlina som jag kan spänna upp i badrummet. Som det är nu har jag fått hänga tvätt där det gått. Vilket inte var på så värst många ställen. Svårt när det är stora handdukar som inte torkat ordentligt. Och jag vågar inte hänga nåt på duschdraperistången för det är ju en sån där som håller uppe sig själv. Tror inte det skulle bli så bra om man hängde några kilo tyg där på...
Spred ut resten på sängen och satte på elementet. Förhoppningsvis ska det bli lagom torrt att kunna vikas ihop när det är dags att sova.

Inga kommentarer: