söndag 17 februari 2008

tröttsamt

Har lite ångest som rusar runt i kroppen plus att jag känner mig irriterad. Och värre kommer det bli. Bara tanken på hundarna och den förbannade stanken dom för med sig gör att jag vill åka hem. Nu. Men det är ju så dags att komma på det nu när det inte går att få nån skjuts hem. Att jag dessutom bet sönder en tand inatt gör inte saken bättre. Mest av allt skulle jag bara vilja skrika. Riktigt jävla aphögt.

Hundstank i kläderna är fanimej bland det värsta som finns. Jag mår redan illa. Får verkligen hoppas att det finns tvättid på tisdag/onsdag så jag kan tvätta bort den omgående. Har ju bara ett par jeans som går att få på tjockisjen nuförtiden....

1 kommentar:

Maria. sa...

Hundlukt är något av det vidrigaste jag vet. Fy usch. Förvånas över att hundfolk inte kan inse hur äckliga deras djur är! Antagligen har hundmänniskor nedsatt luktförmåga - så måste det vara.