tisdag 26 februari 2008

round 2

Doktorn har lämnat ett nytt meddelande på telefonsvararen och nu räcker det inte längre med att vänta tills 12 mars att diskutera min b12-brist utan det ska tydligen ske så fort som möjligt. Ja, inte mig emot egentligen. Har idag varit otroligt trött till och från och om det skulle kunna bero på den där bristen så vore det ju skönt att få det åtgärdat. Så det är bäst att jag kommer ihåg att ringa om det imorn, antingen före eller efter jag varit hos bm. För ja, jag har äntligen fått tummen ur och ska få lite input om byte av preventivmedel. Kommer dock antagligen be att få fortsätta med nuvarande piller i tre månader så det inte blir några otrevliga överraskningar lagom till jersey-resan. Drömmen vore att få nåt som får mensen att försvinna helt. För fan, män vet verkligen inte vilken tur dom har som slipper det helvetet!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Tips. Hormonspiral. Man har den i fem år o den minskar, ibland försvinner mensen helt. Jag hade inte den skiten på 5 år :-)

Anonym sa...

P-spruta så klart.. ingen mens alls