lördag 28 april 2007

abc

Inatt har jag bråkat igen, för jag vaknade vid ett tillfälle av att jag drämde knytnäven i väggen. Det känns rätt smidigt att få ur sig sina aggressioner nattetid istället för att gå och slå folk på käften dagtid.

Idag kom jag inte upp ur sängen förrän efter klockan två. Det är absolut inte bra, inte när det är sånt kanonväder som det är idag. Lite lagom varmt och en bris som fläktar precis innan man håller på att smälla av av värmeslag. Får hoppas att det blir lika fin väder nästa helg när syster&Co kommer så att man kan vara utomhus. Annars blir det nog så att jag tillbringar större delen av helgen i stan. Jag kommer ju bli utkörd ur "mitt" rum och hamna i arbetsrummet på nedervåningen där bästa datorn står - och pappa brukar sitta. Och jag blir alldeles knäpp om jag inte har nånstans att stänga in mig där jag får vara helt ifred.

Nehej, dags för förflyttning innan purjolöksstanken tar kål på mig.

Inga kommentarer: