fredag 20 april 2007

no mars-love for me

Det blir med största sannolikhet inget av med konserten i maj. Känns lika bra för min del, har liksom tappat sugen. Har satt ut två biljetter på tradera än så länge medan jag försöker komma fram till ett definitivt beslut.

Eventuell lite spoilervarning för grey's anatomy-fans nedan

Annars inte mycket nytt. Såg veckans grey's anatomy och ville mest bara storböla.
Och nog för att jag aldrig haft problem med callie, hon är ju supercool, men jag har varit gizzie-fan ända sen första säsongen så jag gillar definitivt varthän det barkar.



Faran över.


Alldeles för mycket micke-känslor i omlopp. Kan inte bestämma mig för om jag blir mest lättad eller besviken när jag ser honom logga in på msn när jag trott att han redan åkt. Å ena sidan vill jag ju ha honom "hemma" så länge som möjligt men samtidigt funkar jag ju inte överhuvudtaget då så det bästa vore att han åkte så fort som möjligt. Jävla känslor! Varför måste han vara så envis? Varför kan han inte vara mer som mig? Dumma, dumma, onda sötpöt. Varför kan inte han också vara beredd att lida lite för kärleken? Eller helvete, varför tar han inte och utnyttjar mig och min kropp när jag är så villig och frivilligt erbjuder mig? För att vara en stor skit(hans egna ord - inte mina) så har han alldeles för mycket samvete. Tröttsamma karljävel.

Inga kommentarer: