måndag 16 april 2007

snip, snip

Mina ögon svider. Och svider, och svider, och svider lite till. Plus att dom är lite svullna. Tänk vad lite tårar kan ställa till med...

Nej, det var inget roligt samtal med micke igår. Jag vet inte om vi någonsin kommer pratas vid igen. Men jag lyckades iaf dra ut på samtalet ett par gånger trots att han sagt att han skulle gå och sova. Att vara sårbar, ärlig och patetisk har visst sina fördelar trots allt.
Om nån dag eller tre åker han tillbaka till afrika, sen väntar sydamerika tror jag det var. Ingen vet hur länge han blir borta. Jag får ont i magen av det instabila läget i de länder han besöker. Inbördeskrig, etniska rensningar, gerillor och miliser. Bara gud vet vad dom skulle kunna göra med den vackraste västerläning dom någonsin sett.

Inga kommentarer: