söndag 29 april 2007

nattbio

Har precis bokat biljetter till nattvisningarna av både spider-man 3 på torsdag och pirates of the caribbean den 22:e. Ska bli spännande att se om jag kommer iväg på båda - och vad det är för andra filurer som går på nattbio*s* Måste bara komma ihåg att damma av min gamla cykel så att jag slipper gå genom stan alldeles ensam sådär på natten. För sånt kan ju vara farligt... Trots att man bor på lugna söder.

Jag menar, jag somnar ju ändå inte förrän efter tre-tiden nuförtiden så då kan jag ju lika gärna göra nåt "vettigt" med mina sista timmar.

Nu hoppas jag bara att dom ska visa harry potter nattetid i juli också - så man effektivt slipper en massa tröttsamma barn i salongen. En del lär väl kunna övertala sina föräldrar eftersom det är sommarlov men förmodligen inte lika många som på vanlig kvällstid.

Inga kommentarer: