tisdag 24 april 2007

gena på besök?

Ska jag eller ska jag inte. Kan inte bestämma mig för om jag ska koka lite pasta eller inte. Har "bara" ätit fyra tekakor idag så magen är lite hungrig - samtidigt som jag mår illa. Dessutom börjar jag bli trött igen så jag borde försöka lägga mig nu och sova hela natten och få rättvänt på dygnet igen. Fast det lär väl inte funka...

Sov ett par timmar tidigare ikväll och vaknade av att jag skrek och flög upp ur sängen för att en krokodil var på väg att krypa upp. Ja förresten, framben och huvud var redan i sängen när jag reagerade. Lite läskigt värre faktiskt. Kändes så himla verkligt.

Ingen skymt av micke idag heller. Fatta att han inte bara kan åka utan att tala om det. Inte efter det som hänt. "Vi glömmer vårt snedsteg, lugnt". Bah! Ditt snedsteg menar du väl, dimjuvel! Varför kan han inte bara inse att mitt synsätt är det enda rätta?!

1 kommentar:

Maria. sa...

"Varför kan han inte bara inse att mitt synsätt är det enda rätta?!". Det var det vettigaste jag läst i din dagbok - någonsin! Spinn vidare på den tanken. Du har viktigare saker för dig än att sitta och vänta på en tönt som var dum nog att släppa taget om dig.