onsdag 2 maj 2007

frickety frick

Kollade på filmen world trade center innan jag somnade inatt. Den var okej, inte så "hemsk" som jag trodde den skulle vara. Hade liksom missat lite vad den skulle handla om, trodde det skulle vara mer om människorna inuti - men med lite tankekraft inser jag att det nog hade blivit lite väl... Ja, bara lite väl. Inte blev handlingen ens lite spännande eftersom jag precis läst ut boken och visste vad som skulle ske. Menmen, nicholas cage funkar ju att titta på och att få se allas vår favorit-bucky från felicity i så stor roll var ju trevligt;)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vaknade strax före tolv av att slambilen var här och stod och brummade men hade ingen lust att gå upp så jag somnade om och sov i två timmar till. Känns mycket bättre så, vet ändå aldrig vad jag ska göra med dagen om jag går upp för tidigt. Det blev en sväng till göksäter med far iaf. Jag måste ha tag i en resväska och därute har dom ju hyfsat billiga såna. Kassa, men billiga. På det viset får man ju lite omväxling sådär vartannat år istället för att köpa en riktig, t ex samsonite, och tvingas stå ut med den i 5-10 år iaf. Nåväl, väl där så hade dom bara små väskor kvar så det får bli en sväng om coop imorn på vägen hem.

Det känns som att jag har massor som jag måste hinna med imorn när jag är i stan men egentligen så är det nog bara af, håkan's och gå till affären och få skickat iväg biljetterna. Sen får vi väl se om jag verkligen kommer iväg till bion på natten. Har börjat känna mig lite tveksam till det hela, men får jag bara däcken på cykeln pumpade så blir det nog bra. Jag ser iaf ut att få en hel rad för mig själv om jag går;)

Inga kommentarer: