söndag 20 maj 2007

yaowsie

Har träningsvärk i fingrar, handleder och underarmar idag. Och imorn lär det väl vara ännu värre eftersom jag slipade möbler idag med. Tur att händer och armar får vila tills på torsdag nu. Åker hem imorn runt lunchtid för att senare på eftermiddagen åka till gbg för att träffa syster och gå på liseberg. Har inte varit på liseberg sen juni-99 så det känns som att det kan vara lite dags nu. Inte för att jag är så värst åkglad längre men flumrajden(ja, felstavningen är medveten) lär det bli en gång iaf. Jag hoppas bara att jag slipper huvudvärk imorn. Har känt av den idag, men ett par iren tog bort den en stund iaf. Det vore så himla typiskt om det gör jätteont imorn. Men nej, får dricka mycket vatten tills jag somnar och sen hoppas på det bästa. För åå, det riktigt kliar i fingrarna efter att få spela på hjulen igen. Förstår nu att det var för detta tillfälle som jag samlat på mig så mycket småpengar det senaste året;)

Inga kommentarer: