tisdag 29 maj 2007

jodå

Jo, men vem lyckas kladda ner sin tröja med chokladsås före intervjun? Just det. Jag är fantastisk! Fick lite panik men som tur var var vi i nordstan så det bara var att springa in på första bästa H&M och leta rätt på nåt användbart. Och ja, klockan var kvart i ett då och jag skulle vara där ett. En himla tur att det var bättre skyltat till rosenlund denna gången så vi slapp köra runt och leta oss fram igen. Jag hann precis anmäla mig i luckan innan min "intervjuare" kom och hämtade mig.

Det kändes helt okej under intervjun - och hon sa efteråt idag att hon gillat mig från första början när vi träffades förra gången - så nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska få nåt. Dom behöver tydligen anställa åtminstone tre stycken nu framöver då en ska sluta, en annan går i pension och en tredje är sjukskriven ett tag framöver. Två personer ska tydligen ta över "pensionärens" löner då hon haft över 800 st och de andra ligger på runt 550st, så det känns ganska hoppfullt. Så håll gärna en tumme för min skull, som sagt!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Klart jag håller alla tummar jag har. Det verkar la bra det, att det sen är i Gbg får du väl stå ut med :-)

//Ulrika

Maria. sa...

Jag håller tummarna. Kan bli kul att läsa dina jobb-dagböcker igen!