torsdag 3 maj 2007

no rubrik just nu

Sådär, alla ärenden avklarade. Ska leta lite mer efter den där förbannade cykelpumpen men annars skiter jag i det. Känner jag för att gå på bio vid kvart i tolv så går jag. Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg, men är ganska inställd på att det inte kommer bli av.

För övrigt är jag mest bara ruskigt trött. Har gått och varit jätteyr sen jag steg upp så det blir nog nån timme till i sängen snart.

Fick köpt en resväska på coop idag iaf. Den är lite så där skogsmurregrön - fast blekare. Skitsnygg! Haha, den fanns i neongrönt också men eftersom den andra var grön den med så valde jag hellre den. 199kr - och håller den bara hela vägen till jersey och hem så är jag nöjd.
Vi var inom överskottsbolaget på vägen hem också för mamma sa i fredags att hon sett att den hudlotionen jag köpte på torsdagen för 141kr i hälsokostbutik fanns för 29kr där. Jag antog att det inte skulle vara rätt märke men tji fick jag. Jösses liksom...lite skillnad i pris. Och den luktar likadant som originalet - men om resten av innehållet stämmer är väl en annan femma. Men skitsamma, jag köpte ett par stycken så får vi se. Bara synd att dom inte hade hand-/fotkrämen också för det är den jag använder mest.

Inga kommentarer: