lördag 19 maj 2007

slipdamm överallt

Idag har vädret äntligen varit såpass okej att jag kunde tänka mig att ställa mig och slipa trädgårdsmöbler. Men jösses vad tråkigt det var! Och inte hände det nåt heller förrän jag insåg att det kanske var dags att byta sandpapper. Gör väl inte så väldigt mycket nytta om det är alldeles lent och mjukt, kanske. Nåväl, har halva ryggen kvar på soffan men dne tar jag imorn tillsammans med bordet. Bordet bör gå alldeles jättefort när det bara är plant och i alldeles lagom höjd. Sen borde jag verkligen vara här i veckan också så att det hinner bli målat innan vanja & ola kommer nästa helg. Om vädret ska vara okej får jag väl åka tillbaka ut på onsdag igen. Och nej, jag tänker inte komma i närheten av det här stället medan dom är här. Så himla smidigt att dom kommer just den 25e när jag ska sörja årsdag*s*

Mår för en gångs skulle riktigt bra så idag har jag inte ens nåt emot att tvingas skala potatisen:P

Inga kommentarer: