fredag 25 maj 2007

typiskt

Suck... Dom ringde precis från bohusläningen och var lite intresserade av mig för ett 10-veckorsjobb, men eftersom jag ska på intervju i gbg för ett längre jobb så tyckte han inte att det var nån idé att jag kom på intervju till dom eftersom han behövde besked relativt snart. Damn. Förstod inte riktigt vad jobbet där skulle innebära(antog när han sa att han var från bohusläningen att det hade med min prenumeration att göra så jag lyssnade inte så noga först), men det hade varit skönt med ett jobb här i stan. Fast ja, hellre ett år i gbg så att jag uppfyller kraven för full akassa efteråt om jag inte får stanna/hittat nåt annat. Det handlar ju bara om 260 arbetsdagar tror jag, så det får väl gå*s* I såna siffror låterdet ju faktiskt inte så farligt...

1 kommentar:

Maria. sa...

Aaaaaaaaaaaahuehuhahaa. Jag sliter mitt hår. Snart finns inget kvar! Hoppas du får jobbet i Gbg!