lördag 14 juni 2008

hoppeliskutt, hoppeliskutt

Åh, åh, åh. Har en liten coton-tik i nol att titta på då den familj som varit där och kikat inte hört av sig i tid om att dom vill köpa den. Nu måste jag bara få tag på ulrika och hoppas att hon har möjlighet att följa med och titta på den en dag snart. Den är redan 10 veckor så isf skulle den ju kunna få komma hem till mig ganska omgående. Fast först måste jag ju städa och valpsäkra lägenheten... Vore ju alldeles toppen om jag kunde få vänta med att få hem lilla underverket till efter midsommar isf. Blir det inget med detta så har jag fått kontakt med en uppfödare som väntar valpar första veckan i juli, plus att det finns en valp på åland i dagsläget. Åh, men det skulle ju vara så roligt att slippa behöva vänta till september innan det blir nåt.

Inga kommentarer: