måndag 2 juni 2008

kluven

Ringde om den där valpen, som visade sig vara en tik. Men smakar det så kostar det och dom vill ha 15000kr för den. Så jag är lite inne på att köpa en liten blandishane, som är blandning mellan just bolognese och bichon frisé. Den kostar "bara" 8000kr. Fast ju mer jag tänker på det desto mindre vill jag ha en hanhund. Jag vet inte om jag skulle klara av att uppfostra en hanhund rätt när jag inte har någon erfarenhet. Är inte heller så förtjust i tanken på att att ha en hund som kanske "skvätter" till höger och vänster.

1 kommentar:

Maria. sa...

Jag tycker du ska satsa på katt istället. Renare, fräschare, mindre jobb (speciellt för en som aldrig haft hund förut), billigare i drift + att den sköter sig själv om du ska åka till dina föräldrar ett dygn...

Katter har precis lika mycket personlighet som hundar men är 1000 gånger enklare att sköta om.

Man kan till och med lära dem att gå på toa.

http://www.floffi.net/zoloft