torsdag 5 juni 2008

men för i helvete, jen!

Tandläkaren är avklarad och allt såg bra ut. Ruskigt skönt att slippa trådtrasslet i munnen.

På hundfronten har jag hittat ytterligare en ras som skulle passa mig, coton de tuléar, och som av en händelse så finns det en liten fyramånaderstjej till salu i gbg;) Åh, vad jag blev sugen på den istället för en liten blandispojke! En renrasig sak känns tryggare - även om det säkert inte alls är nåt fel på blandisarna. 10800 vill dom ha för den nu, från början kostade den 12000 - och 10 kan jag ju stå ut med att betala. För att inte tala om att jag ju då får min lilla midori:D Men åh, vad svårt allt blev... Vill ju få nån att åka med mig ner till gbg nu och titta. Suck! Skulle vara så skönt att slippa åka till trelleborg på lördag.

Inga kommentarer: