onsdag 4 juni 2008

Mmm

Åh, jag hoppas verkligen tandläkaren kan klämma in mig imorn så jag får ta bort stygnen nån gång! Vill ju veta att allt ser bra ut också.

För övrigt blir det en tur till trelleborg på lördag. Tar tåg till helsingborg där jag blir upplockad av syster och sen fortsätter vi ner till trelleborg. Sparar hela 70 kr på att inte ta tåget ända till trelleborg, men det är mest för att det känns enklast(för mig) att sammanstråla nånstans dit hon hittar på en gång och mer eller mindre ändå passerar. Ska bara få tummen ur och boka biljetter också...

3 kommentarer:

Maria. sa...

Men... Pourquoi Trelleborg? Vad finns där förutom palmer?!

Säg till om du vill träffas och ta en fika! ;)

Jenny sa...

Hah, dig skulle jag aldrig våga träffa!;)

Maria. sa...

Å... jag är mycket snällare lajv. :)