måndag 28 april 2008

Drygt

Men åh, så drygt. Igår började det plötsligt stå att det bara gick att ringa nödsamtal på mobilen. Jaja, tänkte jag och trodde det skulle försvinna av sig självt när vaddetnuvar blivit fixat. Icke då. Stod likadant när jag vaknade idag och jag bestämde mig då för att åka hem från orust redan idag, eftersom min doktor ska ringa i eftermiddag och jag bett henne ringa mobilen. När jag väl kommit hem och det fortfarande stod samma sak kom jag mig äntligen för att prova att stänga av mobilen och se om det skulle funka när den satts på igen - och det gjorde det naturligtvis. Gah. Så nu sitter jag i stan på årets hittills varmaste dag istället för att kunna sitta på altanen och gunga hammock och läsa. Det är fanimej inte roligt att vara så korkad som jag är.

Menmen, nu ska jag passa på att gå till apoteket och köpa lite mer modifast så jag har imorn och på dagen på onsdag. Så jag slipper laga mat, om jag inte alldeles jättegärna vill det. Yay;)

Inga kommentarer: