tisdag 29 april 2008

testomgång ett

Har precis provat dricka en modifast choklad, och det var väl lite som att dricka chokladpudding innan den stelnat. Nästa gång ska jag nog försöka dricka den lite långsammare för just nu mår jag en aning illa. Lite typiskt, för jag köpte två paket med choklad igår(man fick 50kr rabatt om man köpte tre paket på en gång). Dessutom köpte jag potatis & purjolök, och den hoppas jag är god. Utöver det har jag provat två av de olika bars'en: toffeesmak och muslibarsen. Måste säga att muslibaren är grymt god. Absolut inget fel på den andra heller, men det känns ju mer nyttigt att äta den sistnämnda;) Det bästa är ju att det är choklad i båda så jag slipper sluta helt med det. Vilket ju är tur med tanke på vilket chokladsug jag kan få ibland. Då är jag verkligen inte att leka med. Så oavsett hur det går med det andra så kommer jag nog fortsätta köpa muslibarsen en lång tid framöver och ha när jag inte orkar laga mat. Eller som mellanmål.

Inga kommentarer: