söndag 27 april 2008

weirdass shit

Drömde mycket konstigt inatt. Först delade jag av nån anledning säng med bloggerskan Stina-Lee och hennes sambo. Det var helt sjukt, för det var som att det var nåt övernaturligt över det så att man bara märkte av varann ibland. Eller att man t ex vaknade av att ha blivit sparkad men att det inte fanns nån där. Åh, och så dryga dom var. Riktigt nedlåtande och sa nåt i stil med detta till anna som också var med: "jag vet att jenny är så enkel men att hon inte har några behov." (och ja, precis så var det formulerat, alltså konstigt.) Så jag fick inte ligga och sova alls i sängen - trots att den var min!
Det lustiga med drömmen är ju att jag tycker Stina-Lee verkar vara en urgo tjej - för att inte tala om det faktum att hon figurerar i mina drömmar överhuvudtaget.

Efter det drömde jag att det var stor släkträff/öppet hus här på orust. DEt var massor med folk och jag, som inget hade fått veta om detta i förväg, tyckte det var skitdrygt och höll mig mest på mitt rum. Som av nån anledning var överfyllt med småpojkar i åldern mellan 4-14. Herregud, så störiga dom var! Snokade i min mobil, ringde utlandssamtal från hemtelefonen och var allmänt elaka och jobbiga. Så jag tog ett par av dom i nackskinnet, marscherade ut dom till föräldrarna och gav dom en utskällning för att dom inte hade nån koll på vad barnen höll på med. Och som alltid var det jag som var boven enligt föräldrarna för så kan man ju inte behandla barn, och visst var det så att jag ljög, för inte skulle deras barn kunna beté sig så? Argh. Och mamma skämdes över att jag höll mig undan och var så dryg mot gästerna, samtidigt som jag tyckte att hon fick skylla sig själv som inte gett mig någon förvarning, för allvarligt talat så borde hon ju veta hur jag är vid det här laget? Drygt som satan, och som grädde på moset fick jag sms från micke(drömmer fortfarande här) där det stod att han var tvungen att berätta nåt om nån carolin och bla bla bla.

Inte konstigt att jag känner mig trött och seg efter såna konstigheter.

1 kommentar:

Maria. sa...

Jag drömde att jag var jättekär och hade sex med vår exportchef. Jisas. Men, faktum är, han är ganska söt... Kommer nog rodna imorgon när vi bumpar in i varandra i skrivarrummet på jobbet...