tisdag 29 april 2008

slösa sparar

Förhoppningsvis ska jag kunna spara 7000kr av dom pengarna jag fick idag. Fast allvarligt, är det nån som tror att jag skulle klara av att leva på 2000kr i maj? Nej, inte jag iaf. Men jag ska ändå försöka, för det skulle vara skönt att ha lite extra i framtiden. Fast jag är iofs skyldig mina föräldrar en hel del... Nåväl, får prata med dom och se hur mycket dom vill att jag ska betala tillbaka nu. Förhoppningsvis tycker dom att jag kan ta det lite lugnt så att jag kan spara dessa pengar till den eventuella new york-resan som vi småpratat om att göra till hösten. Lägger man till dom 4000kr jag kommer få tillbaka på skatten så är jag ju en bra bit påväg.

Eller så kan jag skita i att spara och sätta sprätt på dom genom att följa med syster till mallorca på torsdag. Men nä, inte ens jag är så galen;)

Inga kommentarer: