måndag 8 september 2008

argh

Ugh, denna dag har i princip varit raka motsatsen till förra måndagen. Har varit rejält nere och hur trött som helst. Dessutom har jag ont i både hals och huvud och det känns i största allmänhet som att en förkylning kan vara på gång. Bara jag slipper täppt näsa imorn när jag ska till tandläkaren och gapa, för jag kom på för sent att det kanske skulle varit bäst att skjuta på tiden. Jaja, vi får väl se hur bra det går att ta sig ur sängen imorn. Hoppas att detta bara är utsättningssymtom och inget annat, för det är ju drygt att må så här*s*. Så idag kan jag utan tvekan se att det bästa nog vore ny medicin, men allt sånt beror ju helt på dagsformen.

För övrigt ska jag nog ta och köpa ett paket calma på apoteket för att se om det kan hjälpa mig med mitt illamående framöver. Läste precis på sps att det funkar för vissa, och det kan ju helt klart vara värt att prova.

Annars ser jag mest fram emot att min "gynekologiska blödning" ska sluta nån gång. Har varit blödningsfri i hela tre dagar de senaste två veckorna. Misstänker att det beror på utsättningen av fluoxetin - eller hoppas åtmionstone det. Drygt som satan, men det är väl å andra sidan en bra försmak på vad som eventuellt komma skall när spiralen satts in.

Och satan i gatan vad jag gått och blivit sexuellt frustrerad på sistone. Det är verkligen tur för grabbarna i den här stan att jag har sf för annars hade dom levt farligt just nu. Nu vet jag hur det är att vara en 14-årig liten gosse iaf*s*

2 kommentarer:

Ulle sa...

Vad är calma för nåt?? Jag testade sånt där armband de har på apoteket för illamående, funkade faktiskt jättebra. Iaf för mig.

Jenny sa...

Det är ett åksjuketuggummi.