måndag 15 september 2008

-"this is heartbroken - how's that for impervious, huh?"

Fick plötsligt sån lust att titta på filmen "Something's gotta give". Tycker den är alldeles fantastiskt trevlig och tillhör den skara filmer som jag kan se hur många gånger som helst. Så typiskt att jag är på orust nu då och filmen hemma i stan. Kommer åka hem imorgon bitti och måste sen ägna resten av veckan åt att storstäda lägenheten. Anna kommer ju nämligen hem på besök på söndag, yay:D Eller ja, egentligen kommer hon till sverige redan på lördag men eftersom hon flyger till köpenhamn så kommer susanne möta henne och sen stannar anna över natten hos henne i malmö. Lite tråkigt för det betyder ju att ett helt dygn försvinner av hennes redan korta vistelse för min del, men det får ju gå ändå. Jag får väl försöka se till att kunna åka och hälsa på henne i början på nästa år eller så. Känns lite sjukt att bara träffas två veckor om året, men sånt är livet. Det är ju bättre än ingenting alls.

Utöver det har jag inget speciellt planerat denna veckan. Eventuellt kan det bli en liten utflykt med mor nån eftermiddag/kväll men det återstår att se.

Inga kommentarer: