torsdag 18 september 2008

host, host

Imorn kommer en kille och hämtar mitt wii. yay. Det sitter verkligen bra med dom pengarna för inatt när jag skulle sätta igång min stereo så sa det bara pang och så dog den. Så det blir att kika efter en ny sån när vi är på gekås på onsdag. För utan stereo kan jag inte leva. Nu måste jag bara lyckas bända upp åbäket på nåt sätt så jag får ut mina skivor. Naturligtvis är det tre dishwalla-skivor i så dom måste jag ju verkligen ha ut, störigt som fan. Så skinnjacka kan jag ju glömma nu iaf. Fast det är säkert lika bra det, är för tjock för sånt iaf;)

För övrigt har jag äntligen börjat städa så smått. Har jag förresten nämnt att jag hatar att städa? Jag hatar att städa. Blir jag nångång med jobb igen så ska jag skaffa städhjälp sådär varannan vecka eller nåt. Det kan det fanimej vara värt för att slippa eländet själv.

Inga kommentarer: