onsdag 17 september 2008

helvetet

Idag har jag en riktigt dålig dag. Hjärtat värker av saknad efter micke och kinderna bränner av skam av tankar på hur stört jag betett mig eftersom han inte såg nån annan utväg än att blocka mig. Och tro mig, jag har verkligen varit stördast i världen. Men jag trodde ändå aldrig att det skulle sluta så här. Det blir svårt att leva med.
Men en liten ljusglimt, jag vann hela 25 kr igår på mina trisslotter. Så nu får jag lite mer spänning när jag löser in den och tar en ny lott. Maten igår blev också helt okej, även om potatisen smakade väldigt smörigt. Antingen är det nåt fel på min rapsolja(öppnades igår men är väldigt mörk jämfört med innehållet i den gamla flaskan) eller så ska det helt enkelt smaka så när den kombineras med just den sortens potatis. Hursomhelst, jag verkar inte har fått några men av det hela så det blir samma visa ikväll igen.

Inga kommentarer: