måndag 15 september 2008

pengar, pengar, pengar

Funderar starkt på att sälja mitt wii igen. Har fortfarande inte använt det och skulle verkligen behöva pengarna till ett annat projekt. Ingen som känner nån som är intresserad? Hade tänkt mig typ 2500kr för konsolen, wii sports och mario kart. Sitter även och bannar mig själv för att jag inte fått tummen ur och försökt få sålt min cykel. Måste komma ihåg att gå ner i källaren och för det första kontrollera att den inte blivit stulen och sen ta med den upp i lägenheten för fotografering så jag kan sätta ut annons på blocket. Kunde jag hitta nån där som vill köpa den för 5000kr så skulle jag vara en väldigt happy camper. Har ju knappt själv använt den nånting så i det avseendet är den ju i princip som ny - även om modellen har några år på nacken. Inser ju att det kanske inte är så jättesmart att försöka sälja en cykel på hösten och förvänta sig några större summor, men man kan ju alltid försöka. På sin höjd förlorar jag väl runt 80kr och får dras med den till våren och försöka sälja den då istället om jag inte får ett bud som känns acceptabelt.


Jupp, det här var antagligen det sista inlägget för detta dygn så passa på och njut av den ovanligt täta - om än ointressanta - uppdateringen av min blogg.

Inga kommentarer: